تحميل تطبيق المدونه

الخميس، 17 أغسطس 2017

--{{ تخلص من ماضيك القديم }}--


كنت عايش على راحتك على الأنترنت ومقضيها طول وعرض

كنت فاكر أن مافيش مواقع وبرامج بتتبع تحركاتك على الأنترنت

دخلت مواقع من أياها ومتعرفشى أنك مرصود

كنت مراهق ومبهور بالأنترنت وحاطط فى دماغك أنك مش متراقب

نفسك تتوب وتمسح ماضيك المعفن على الأنترنت

أنا حعمل فيك جميله لله وحقولك تتخلص من ماضيك أزى ؟؟؟

أدخل الموقع ده وعيش وتعامل معاه وهو حيمسح كل ماضيك من على الأنترنت 




رسائل الفيسبوك القديمه عامله لك مشكله وبتمسحها من عندك لكن من عند المزز لسه موجوده أنا حقولك تمسحها أزاى الدرس القادم بس تدعيلى وتدعى لأمى سبب وجودى فى طريقك

جنرال بهاء الشامى

هناك 3 تعليقات:

  1. حضرتك ده بيمسح google account بتاعك اللي حضرتك بتقول عليه ده مش موجود الا لو حضرتك قدرت تدخل علي السيرفرات بتاعه Google وده شبه مستحيل وتمسح Log file بتاعك بكل حاجه فيه وده شبه مستحيل

    ردحذف

رحلة القطار 5

  لبرهه كانت كل علامات الإرتباك والخوف تظهر على ملامح وجه أنجى ونظرت نحو الصوت فكانت مفاجئتها أن محدثتها هى مديحه صديقتها   أخص عليكى خض...